ວ່າດ້ວຍເລື່ອງການສ້າງຕົວລະຄອນ

(ຈາກເວັບບອດ laotaku ເອົາມາສຳຮອງເກັບໄວ້ເສີຍໆນ່ະ)

----------------------

ສຳລັບຄົນທີ່ຄິດບໍ່ອອກວ່າຈະສ້າງຕົວລະຄອນແນວໃດ

ຍາວນິດໜຶ່ງ ແຕ່ອ່ານສະເພາະແຕ່ຂໍ້ທີ່ສົນໃຈກະໄດ້


1.        ຊື່ຕົວລະຄອນ

ໃຜຄິດຊື່ບໍ່ອອກ ລອງໄປຊອກເບິ່ງຕາມນີ້

perseus.tufts.edu - ເວັບແປພາສາເກຣັກ ພາສາລາຕິນ
behindthename.com - ເວັບລວມຊື່ ພ້ອມຄວາມໝາຍ
elf - ເວັບແປຊື່ເປັນພາສາເອລຟ໌
hobbit - ເວັບແປຊື່ເປັນພາສາຮອບບິດ

ຍັງມີອີກຫຼາຍ ແຕ່ສ່ວນໃຫຍ່ມີ່ໃຊ້ແຕ່ 4-5 ເວັບນີ້ແຫຼະ


2.        ຮູບຮ່າງໜ້າຕາຕົວລະຄອນ

ຮູບຮ່າງໜ້າຕາ ມີຜົນກັບບຸກຄະລິກ ພື້ນເພ ປົມໃນໃຈຂອງຕົວລະຄອນນຳ
ຢ່າງເຊັ່ນ ຕົວລະຄອນໜ້າຕາດີ ຈະມີຄວາມໝັ້ນໃຈໃນຕົວເອງສູງ
ຕົວລະຄອນທີ່ໜ້າຕາບໍ່ດີ ຈະເປັນຄົນຂີ້ອາຍ
ແຕ່ນັ້ນເປັນເຫດຜົນຜິວເຜີນ ບໍ່ໄດ້ຈຳກັດວ່າຈະເປັນແບບນັ້ນສະເໝີໄປ


3.        ນ້ຳໜັກ ສ່ວນສູງ

ນ້ຳໜັກກັບສ່ວນສູງແບບຄິດໄລ່ຂ້າວໆ

ຍິງ ສ່ວນສູງ - 115 = ນ້ຳໜັກທີ່ຄວນມີ
ຊາຍ ສ່ວນສູງ - 110 = ນ້ຳໜັກທີ່ຄວນມີ

ຖ້າຫຼຸດລື່ນໄປຈາກນີ້ ສະແດງວ່າ ຕຸ້ຍ ຫຼື ຈ່ອຍ ເກີນໄປ ດ໋ຽວຈະກາຍເປັນພວກຂີ້ໂຣກ ອັນນີ້ຕ້ອງລະວັງນຳ =w=

ຖ້າເອົາແບບເປະໆ ລອງໄປຊອກຄິດໄລ່ດ້ວຍ ສູດ BIM

ຫຼື ເບິ່ງຕາມຕາລາງງນີ້ http://www.slenderhealthy.com/in ... icle&qid=400509


4.        ຊຸດຕົວລະຄອນ

ກໍລະນີ້ແຕ້ມຮູບ ແລ້ວຄິດຊຸດບໍ່ອອກ ລອງຫາ Reference ໃນເນັດ ປົກກະຕິມີ່ມັກເບິ່ງໃນນີ້

dollheart.com

ຊຸດຕ້ອງໃຫ້ເຂົ້າກັບບຸກຄະລິກຕົວລະຄອນນຳ ແຕ່ລະຄົນມີສະໄຕລການແຕ່ງຕົວບໍ່ຄືກັນ ຕົວລະຄອນທີ່ແຕກຕ່າງກັນກະມີວິທີເລືອກຊຸດຂອງມັນເອງ ເລື່ອງນີ້ກະສຳຄັນນະ ສົມມຸດວ່າ ຕົວລະຄອນຂີ້ອາຍ ແຕ່ໃສ່ຊຸດໂປ້ໆ ຫຼື ສາວທອມບອຍ ແຕ່ໃສ່ຊຸດກະໂປ່ງໂລລິຕ້າລາຍລູກໄມ້ ມັນກະເບິ່ງບໍ່ຄ່ອຍສົມເຫດສົມຜົນ...


5.        ບຸກຄະລິກ

ບຸກຄະລິກມີ ບຸກຄະລິກພາຍນອກ ກັບບຸກຄະລິກພາຍໃນ

ບຸກຄະລິກພາຍນອກ - ເປັນບຸກຄະລິກທີ່ຕົວລະຄອນສະແດງອອກມາ ຫຼື ບຸກຄະລິກທີ່ຄົນຈະຕັດສິນຈາກການທີ່ແນມເບິ່ງຄັ້ງທຳອິດທີ່ໄດ້ພົບ
ບຸກຄະລິກພາຍໃນ - ບຸກຄະລິກເລິກໆຂອງຕົວລະຄອນ ຈະສະແດງອອກເມື່ອສະໜິດກັບຄົນອື່ນໃນໄລຍະໜຶ່ງ ( ຄືກັບຄົນເຮົາ ຕອນທີ່ຢູ່ກັບຄົນແປກໜ້າ ກັບຄອບຄົວ ການສະແດງອອກຈະຕ່າງກັນ )

ແຕ່ກະບໍ່ແນ່ ບາງພວກກະເປີດເຜີຍ ຄົງເສັ້ນຄົງວາ ຢູ່ກັບໃຜກະສະແດງອອກຄືເກົ່າຕະຫຼອດ...

ບຸກຄະລິກແຕ່ລະຄົນແຕກຕ່າງກັນ ການຈັດການເລື່ອງຕ່າງໆກະແຕກຕ່າງກັນໄປນຳ ອາດຈະຍາກໜ້ອຍໜຶ່ງ ແຕ່ເປັນສ່ວນທີ່ສຳຄັນ ຕ້ອງຮູ້ໃຫ້ໄດ້ວ່າຕົວລະຄອນເຮົາຈະຄິດແນວໃດ ເຮັດແນວໃດ ມີປະຕິກິລິຍາຕອບສະໜອງແນວໃດກັບສິ່ງທີ່ເກີດຂຶ້ນ ສ່ວນນີ້ຈະກ່ຽວຂ້ອງກັບ ທັດສະນະຄະຕິຂອງຕົວລະຄອນ


6.        ທັດສະນະຄະຕິ

ມຸມມອງ ແລະ ຄວາມຄິດຂອງຕົວລະຄອນ ຕໍ່ສິ່ງໃດສິ່ງໜຶ່ງ ເປັນພວກແນມໂລກໃນແງ່ຮ້າຍ ແງ່ດີ ມີຄວາມຄິດແນວໃດຕໍ່ກັບສິ່ງທີ່ເກີດຂຶ້ນ... ສົນໃຈເລື່ອງທົ່ວໄປ ເລື່ອງອ້ອມຂ້າງໜ້ອຍຫຼາຍປານໃດ ມີຄວາມຄິດວິເຄາະແນວໃດຕໍ່ບັນຫາໃດໜຶ່ງ

ສະຫຼຸບກະຄື ຄວາມຄິດຂອງຕົວລະຄອນ ເວລາທີ່ເຈິກັບເຫດການໃດໜຶ່ງນັ້ນແຫຼະ


7.        ພູມຫຼັງ

ຕົວລະຄອນຕ້ອງມີພູມຫຼັງ ພູມຫຼັງເປັນສ່ວນໜຶ່ງທີ່ຊ່ວຍກຳນົດບຸກຄະລິກ ລັກສະນະນິໃສ ຕ້ອງຮູ້ວ່າຕົວລະຄອນນັ້ນໆ ເກີດມາຈາກໃສ ພໍ່ແມ່ເປັນໃຜ ຖືກລ້ຽງມາແນວໃດ ມີຊີວິດໄວເດັກແນວໃດ ມີອ້າຍເອື້ອຍນ້ອງຈັກຄົນ ຄວາມສຳພັນກັບຄອບຄົວເປັນແນວໃດ ມີໝູ່ບໍ່ ເຄີຍເຮັດຫຍັງແນ່ ມີຄວາມເຊື່ອຫຍັງ ແລະອື່ນໆ ເປັນສິ່ງທີ່ປະສົບພົບເຈິ ສິ່ງທີ່ມີຄວາມສຳຄັນກັບຊີວິດ ຈົນມາເປັນຜູ້ເປັນຄົນໃນປັດຈຸບັນ

ມີຫຼາຍຕົວລະຄອນທີ່ອະດີດກັບປັດຈຸບັນ ນິໃສຄົນລະຂົ້ວ ເພາະເຄີຍເຈິເລື່ອງລາວມາຫຼາຍຢ່າງ ເຮັດໃຫ້ນິໃສປ່ຽນແປງໄປ ( ເບິ່ງໄດ້ຈາກໄວຊີວິດຂອງຄົນເຮົາ ໄວເດັກ ໄວລຸ້ນ ໄວຜູ້ໃຫຍ່ ໄວທອງ ນິໃສຈະປ່ຽນໄປຕະຫຼອດ ຍ້ອນປະສົບການ ແລະມຸມມອງທີ່ໄດ້ປະສົບຜ່ານມາ )

ຕ້ອງເຂົ້າໃຈວ່າຕົວລະຄອນມັນແມ່ນຄົນ ມັນມີຊີວິດໃນໂລກຂອງມັນ ມີກິດຈະວັດການດຳລົງຊີວິດແຕກຕ່າງກັນໄປ


8.        ມິຕິຂອງຕົວລະຄອນ

ມີຕິ ແມ່ນຄວາມສົມຈິງຂອງຕົວລະຄອນ ຍິ່ງສ້າງໃຫ້ມີລາຍລະອຽດຫຼາຍ ແຮງມີມິຕິຫຼາຍເພີ່ມຂຶ້ນໄປນຳ

ສຳລັບຕົວລະຄອນແບນ (ຕົວລະຄອນ 2 ມິຕິ) ຫມາຍເຖິງ ພວກທີ່ເປັນແນວໃດກະເປັນແນວນັ້ນ ບໍ່ມີລາຍລະອຽດຫຼາຍ... ຢ່າງເຊັ່ນເປັນຕົວຮ້າຍ 2 ມິຕິ ແບບພວກຈອມມານທົ່ວໄປທີ່ເຫັນໃນກະຕູນສະໄໝກ່ອນ ພວກທີ່ເກີດມາເພື່ອເປັນຕົວຮ້າຍ ບໍ່ໄດ້ມີເຫດຜົນຊັດເຈນວ່າເປັນຫຍັງຈຶ່ງເປັນຕົວຮ້າຍ ມີເຫດຜົນຫຍັງຈຶ່ງຢາກຄອບຄອງ/ທຳລາຍໂລກ ໄວເດັກ ອະດີດ ຄວາມເປັນມາຫຍັງກະບໍ່ແນ່ຊັດ ສຸດທ້າຍກະມີບົດໃຫ້ພະເອກໄປປາບ... ຈົບ

ມາເບິ່ງລັກສະນະຈອມມານທີ່ມີມິຕິກັນ ...ຈອມມານຄົນນີ້ ເປີດຕົວອອກມາເປັນພວກສຸດຊົ່ວ ສ້າງຄວາມໂກດແຄ້ນໃຫ້ແກ່ຄົນເບິ່ງ ແລະພວກພະເອກ ແຕ່ເບິ່ງໆໄປໆມາໆ ຮອດກາງເລື່ອງ ເປີດເຜີຍອະດີດອັນສຸດຊຶ້ງແສນລັນທົດ ໄວເດັກເຄີຍເປັນຄົນດີ້ດີ ແຕ່ຍ້ອນປົມບາງຢ່າງ ເຮັດໃຫ້ໂກດແຄ້ນໂລກ ຫຼື ອາດຈະຕ້ອງທຳລາຍໂລກຢ່າງບໍ່ມີທາງເລືອກ ...ຈະເຫັນວ່າ ຈອມມານແບບນີ້ ເຮັດໃຫ້ຄົນເບິ່ງເກີດຄວາມອີ່ຕົນສົງສານ ບາງຄົນອາດຈະມັກຈອມມານຫຼາຍກວ່າພະເອກກະມີ (ຮາ)

ສິ່ງສຳຄັນອີກຢ່າງໜຶ່ງໃນການສ້າງມິຕິໃຫ້ຕົວລະຄອນແມ່ນ ວິວັດທະນາການ ຫຼື ຄວາມປ່ຽນແປງຂອງຕົວລະຄອນ ອາດຈະ ໃນທາງທີ່ດີຂຶ້ນ ຫຼື ທາງທີ່ຮ້າຍລົງ ຂຶ້ນກັບສິ່ງທີ່ມາກະທົບໃສ່ຕົວລະຄອນ ອາດຈະເປັນໝູ່ ຄົນອ້ອມຂ້າງ ສັງຄົມ ສິ່ງແວດລ້ອມ

ຍົກຕົວຢ່າງຈອມມານຄົນເກົ່າ ອ່ະ ຈອມມານກຳລັງຈະທຳລາຍລ້າງເມືອງແຫ່ງໜຶ່ງຍ້ອນໂກດແຄ້ນພວກມະນຸດທີ່ຂ້າລ້າງເຜົ່າພັນຂອງຕົວເອງ ຕອນນັ້ນເອງຫັນແວບ ໄປເຈິເດັກຍິງໂລລິສຸດໂມເອະຄົນໜຶ່ງ ເລີຍເກີດເດຈາວູ ຄິດເຖິງຕົວເອງໃນອະດີດ ສຸດທ້າຍເລີຍເກັບມາລ້ຽງ(ຕ້ອຍ) ຫຼັງຈາກລ້ຽງໜູນ້ອຍໂລລິຈົນເຕີບໃຫຍ່ ຈອມມານເລີຍກາຍເປັນຈອມມານໂລລິຄອນ... ເອີີ້ຍ! ເວົ້າຜິດ ຈອມມານເລີຍມີທັດສະນະຄະຕິຕໍ່ມະນຸດແຕກຕ່າງໄປ ແລະຄິດວ່າຖ້າສາວນ້ອຍຮູ້ຄວາມຈິງວ່າຕົນເປັນຄົນຂ້າລ້າງຄອບຄົວນາງຕ້ອງໂກດແຄ້ນລາວແນ່ນອນ ຈອມມານເລີຍເກີດຄວາມລັງເລທີ່ຈະຂ້າມະນຸດ ບຣາໆໆ ໄປຄິດຕໍ່ເອົາ

ຈະເຫັນວ່າຈອມມານມີວິວັດທະນາການທາງຄວາມຄິດ ເກີດເປັນປົມຂັດແຍ່ງໃນໃຈ ແລະປ່ຽນແປງໄປຈາກຕອນຕົ້ນ ແຕ່ຢ່າໃຫ້ມັນປ່ຽນແປງໄປໄວຫຼາຍ ຫຼືຫຼຸດຈາກເດີມຫຼາຍເກີນໄປ ເພາະມັນຈະເບິ່ງບໍ່ສົມຈິງ ດ໋ຽວຄົນອ່ານຈະຮູ້ສຶກຄືຖືກຍັດຢຽດ ປະມານນັ້ນແຫຼະ XD

(ສ່ວນນີ້ເຮົາຄືຂຽນຍາວແທ້ຫວະ... ທີ່ຈິງ ຈຂກທ ນິຍົມມັກແບດບອຍ lolz ຈູດັລ ດາຣິລ ໂລກິ ເປັນຕົວຮ້າຍທັງນັ້ນເລີຍອ່ະ...)

9.        ສົມດຸນຕົວລະຄອນ

ຕົວລະຄອນຕ້ອງມີ ຂໍ້ດີ - ຂໍເສຍ ຈຸດແຂງ - ຈຸດອ່ອນ ຕາມຫຼັກເກນ No one's perfect ຕົວລະຄອນທີ່ເຮັດໄດ້ທຸກຢ່າງຕັ້ງແຕ່ບຸກນ້ຳລຸຍໄຟ ເກ່ງທັງບຸ໋ມ ທັງບູ້ ທັງດາບທັງເວດ ເຫາະເຫີນເດີນອາກາດ ຍ້ອນອະດີດ ບິນໄປອະນາຄົດ ເສກສັນໄດ້ທຸກສັບພະສິ່ງ... ມັນບໍ່ມີແທ້!

ຖ້າມັນຈະເພີເຟັກຂະໜາດນັ້ນ ຈັ່ງໃດມັນກະຕ້ອງມີຈຸດອ່ອນ ຫຼື ຂໍ້ເສຍຈັກຢ່າງ ສອງຢ່າງ ຫຼືຫຼາຍໆຢ່າງ... ຢ່າງເຊັ່ນວ່າ ທີ່ຈິງແລ້ວ ມັນເປັນຕຸ໊ດ ແອ໊ບແມນ ຢ້ານແມງສາບຕົວກະຈິ໊ດ ຮ້ອງກຣີ໊ດດເສຍພາບພົດ... ສ້າງຄວາມປວດລ້າວໃຈໃຫ້ບັນດາສາວໆ (ຫ໊ະ?)


ຮູ້ສຶກວ່າຫຼັງໆເລີ່ມຈະບັນຍາຍມົ້ວໆຊົ້ວໆແລ້ວເຮົາ =w=’ ພໍເທົ່ານີ້ກ່ອນດີກວ່າ

ບໍ່ຮູ້ວ່າຂຽນຕົກຫຼົ່ນຫຍັງໄປບໍ່ ຍັງມີເລື່ອງ ປົມຂັດແຍ່ງຂອງຕົວລະຄອນ ແຕ່ພວກນີ້ໃສ່ຫຼືບໍ່ໃສ່ກະໄດ້ ໄວ້ຖ້າມີໃຜສົນໃຈຈຶ່ງຈະຂຽນລະອຽດ ເພາະມັນກ່ຽວກັບການຂຽນນິຍາຍຫຼາຍກວ່ານ່ະ ...ເຄີຍອ່ານເຈິ ມັນມີ 5 ຂໍ້ຂັດແຍ່ງ ແຕ່ຈື່ໄດ້ແຕ່ 3
-        ຂໍ້ຂັດແຍ່ງຂອງຕົວລະຄອນເອງ
-        ຂໍ້ຂັດແຍ່ງຂອງຕົວລະຄອນກັບຄົນອື່ນ
-        ຂໍ້ຂັດແຍ່ງທາງສະພາບແວດລ້ອມ

0 comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...